Tuesday

damien adore; ADORE!

5 intensiva dagar på jobbet är över, finally. Imorgon är jag ledig och det ska bli underbart. HUR UNDERBART SOM HELST närmare bestämt! För någon timma sen åkte Jonna & Issa hem efter att ha fikat lite trio-fika här hos mig. Nästa vecka är det Issas tur och jag hoppas det blir dom omtalade snickerskakorna som bjuds! Jag är seriöst helt jävla slut i huvudet. Gah!! Blir snart galen på all jävla huvudvärk.

Resa? Plugga? Jobba? Vad fasen vill jag med mitt liv? Kan inte någon bara bestämma det åt mig. Det hade underlättat enhel del..

1 comment:

  1. jag kan bestämma! häng med till Israel från september till november ut. Sen pluggar du till våren 2011!!

    ReplyDelete

Follow this blog with bloglovin

Follow BEEATBOX
LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.

Blog Archive