Thursday

otur i lycka.

Jag har haft ett helvetisk ett och ett halvt dygn minst sagt...uscha. Jag vaknar igår och mår piss dåligt. Har massa huvudvärk och är jättetrött. (Som jag skrev igår) När jag väl går till jobbet mår jag mer och mer illa. Väl framme så står alla frågande och säger "Men Emma, du börjar inte förrens 15.30 idag!" Jag mår verkligen jättedåligt vid detta laget och är påväg att gå hem igen, och t.o.m. sjukanmäla mig inför kvällen. "Fast, vi skulle ändå behöva dig, vi har massor och göra, och det verkar som att vi blir en man kort också." Jag kan alltså inte slingra mig ur utan får stanna kvar och göra det bästa av situationen.

Imorse skulle jag ringa och sjukanmäla mig för att jag fortfarande mår dåligt. "Fast Emma, du ska inte jobba idag.." Jag har alltså helt andra tider och dagar på mitt egna schema emot vad dom på jobbet har. Virriga Emma har varit i farten igen. Nu vet jag vilka dagar jag ska jobba denhär veckan iaf. Gah, sicket liv.

Nu går jag iaf i ide till kl 07:00 lördag-morgon med 7 filtar invirade omkring mig liggandes i soffan. Om ni aldrig sett en zombie förut så är det bara att komma och kika in genom fönstret. Bara så ni vet. Hejdå.

No comments:

Post a Comment

Follow this blog with bloglovin

Follow BEEATBOX
LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.

Blog Archive