Thursday

the naked truth.


Nu ska ni få höra. Jag sover inte bra på natten om jag inte har någon bredvid mig. Jag har finnar som jag aldrig får bort, som jag ständigt sminkar över. Jag är beroende av kaffe. Jag är ett väsk-freak. Jag tänker ofta "Fyfan vad osmidig jag är". Jag är korkad. Jag är en shopoholic. Jag kan ofta ligga uppe på nätterna och grubbla över helt ovesentliga saker. Jag är kär i kärleken. Mina absoluta favoritfilmer är High School Musical-filmerna. Jag är fruktansvärt mörkrädd. Jag är rädd för att folk ska kommentera min dubbelhaka. Jag tänker ofta på cigaretter, fast jag inte röker. Jag tycker pojkar med skägg är sexiga. Jag drömmer om att en dag bli känd, men bara i smyg. Jag är fruktansvärt skadeglad. Jag är rädd för att bli mobbad. Jag tittar eller klickar på min mobil 7 gånger i minuten ungefär. Jag känner mig ofta tjock. Jag har alldeles för många klackskor, men jag använder dom aldrig eftersom jag känner mig för lång. Jag skelar när jag är trött. Jag känner ofta att jag inte räcker till. Jag har väldigt många drömmar. Jag har väldigt dåligt balanssinne, vilket gör att jag snubblar titt som tätt. För 5 år sen var jag säker på att jag skulle gifta mig med Benji Madden. När jag blir kär så blir jag inte lagom mycket kär, utan bomb-kär från första början, vilket medför att folk blir rädda för mig. Jag hatar mig själv, ofta. Plus att jag förstår mig inte på folk som lyssnar på Fever Ray. Jag är ofta nervös och rädd för att jag ska göra eller säga något fel. Och så är jag blyg. Sådär, där har ni den äckligt fula sanningen.

1 comment:

Follow this blog with bloglovin

Follow BEEATBOX
LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.

Blog Archive