Monday

IF YOU WERE A KISS I KNOW I'D BE A HUG.

Elementen har börjat funka, finally. Trött på att sova i dubbla stickade tröjor, raggsockor med tredubblatäcken/filtar om nätterna. Och vet ni? Igår köpte jag micropopcorn. När jag kommer hem så kommer jag på - jag har ju ingen micro! Det räcker visst inte att jag färgar över mitt blonda hår. Ikväll har jag följt med Johanna till Halmstad som stöd eftersom hon skulle på jobbintervju. Under tiden satt jag på Espresso House och drack latte. Åh, vad jag saknat mitt älskade Espresso House. Jag vet inte hur mycket pengar jag slösade på det stället i somras, jiiises. Nu är jag i alla fall hemma igen i min ensamhet och har satt på filmen Juno. Ska sätta på lite te snart, blir nog chai som vanligt. Jag börjar fundera på om det är beroendeframkallande. Hm.

Vill ni att jag ska prata om lördagen? Nej, det vill ni inte. Crazy, galen, wierd. Ja, jag kan ju säga att det blev lite för mycket av Tre apor om man säger så. Och en sak till - gå aldrig bakis på barnkalas. It kills you. Hejz.

No comments:

Post a Comment

Follow this blog with bloglovin

Follow BEEATBOX
LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.

Blog Archive